Pridruži se naši ekipi!

POSLOVODJA TRGOVINE S TURISTIČNIMI IZDELKI m/ž

 

Naloge in odgovornosti

  • vodenje prodajnega tima,
  • sestava urnika, razporejanje nalog,
  • pregled nad evidencami zaposlenih,
  • prodaja in svetovanje kupcem v prodajalni,
  • zagotavljanje odlične storitve kupcem,
  • skrb za čistost in urejenost trgovine in prodajnih polic,
  • delo na blagajni,
  • zbiranje, pripravljanje, obdelovanje in vnašanje ter arhiviranje podatkov in dokumentacije s področja prodaje,
  • gradnja odnosov s kupci, spremljanje  in odzivanje na njihova mnenja ter ažurno reševanje reklamacij,
  • skrb za dobro založenost in izgled prodajnih polic v trgovini
  • spremljanje zalog, naročanje izdelkov
  • skrb za pravilno označevanje blaga: cene, deklaracije, idr.

Od kandidata pričakujemo:

  • najmanj VI. stopnjo izobrazbe
  • aktivno znanje angleškega jezika, znanje drugih tujih jezikov je prednost,
  • dobro poznavanje okolja Microsoft Office,
  • najmanj 5 let delovnih izkušenj v maloprodaji,
  • obvladovanje prodajnih veščin in občutek za delo s strankami,
  • dobro organiziranost, natančnost, zanesljivost,
  • komunikativnost, pozitivno naravnanost in osebno urejenost,
  • fleksibilnost in željo po novem znanju,
  • administrativne sposobnosti,
  • veselje do neposrednega dela s kupci in do dela v timu,
  • sposobnost za samostojno in timsko delo,
  • visoko motiviranost in sposobnost motiviranja sodelavcev

Delovno mesto ponuja:

  • redno in stimulativno plačilo za delo (dodatek za uspešno prodajo),
  • odlične delovne pogoje v dinamičnem in proaktivnem kolektivu, kjer je v ospredju človek in odlični medosebni odnosi
  • delo v mladem, dinamičnem, a izkušenem kolektivu,
  • možnost samostojnega in hkrati timskega dela ter možnost za osebni razvoj,
  • delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju.

 

POMOČNIK POSLOVODJE TRGOVINE S TURISTIČNIMI IZDELKI V CENTRU LJUBLJANE

 

Naloge in odgovornosti

  • pomoč pri organizaciji delovnih postopkov,
  • pomoč pri urejanju evidenc zaposlenih,
  • nadomeščanje poslovodje,
  • prodaja in svetovanje kupcem v prodajalni,
  • zagotavljanje odlične storitve kupcem,
  • skrb za čistost in urejenost trgovine in prodajnih polic,
  • delo na blagajni,
  • zbiranje, pripravljanje, obdelovanje in vnašanje ter arhiviranje podatkov in dokumentacije s področja prodaje,
  • gradnja odnosov s kupci, spremljanje  in odzivanje na njihova mnenja ter ažurno reševanje reklamacij,
  • skrb za dobro založenost in izgled prodajnih polic v trgovini,
  • spremljanje zalog, naročanje izdelkov,
  • skrb za pravilno označevanje blaga: cene, deklaracije, idr.

Od kandidata pričakujemo:

  • najmanj V. stopnja izobrazbe
  • aktivno znanje angleškega jezika, znanje drugih tujih jezikov je prednost,
  • dobro poznavanje okolja Microsoft Office,
  • najmanj 3 leta delovnih izkušenj v maloprodaji,
  • obvladovanje prodajnih veščin in občutek za delo s strankami,
  • dobro organiziranost, natančnost, zanesljivost,
  • komunikativnost, pozitivno naravnanost in osebno urejenost,
  • fleksibilnost in željo po novem znanju,
  • administrativne sposobnosti,
  • veselje do neposrednega dela s kupci in do dela v timu,
  • sposobnost za samostojno in timsko delo,
  • visoko motiviranost in sposobnost motiviranja sodelavcev,
Delovno mesto ponuja:
  • redno in stimulativno plačilo za delo (dodatek za uspešno prodajo),
  • odlične delovne pogoje v dinamičnem in proaktivnem kolektivu, kjer je v ospredju človek in odlični medosebni odnosi,
  • delo v mladem, dinamičnem, a izkušenem kolektivu,
  • možnost samostojnega in hkrati timskega dela ter možnost za osebni razvoj,
  • delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju.

 

PRODAJALEC V TRGOVINI S TURISTIČNIMI IZDELKI V CENTRU LJUBLJANE m/ž

 

Naloge in odgovornosti

  • prodaja in svetovanje kupcem v prodajalni,
  • zagotavljanje odlične storitve kupcem,
  • omogočanje prijetnih in enostavnih nakupov kupcem,
  • skrb za čistost in urejenost trgovine in prodajnih polic,
  • delo na blagajni,
  • proaktivno iskanje novih kupcev,
  • zbiranje, pripravljanje, obdelovanje in vnašanje ter arhiviranje podatkov in dokumentacije s področja prodaje,
  • gradnja odnosov s kupci, spremljanje  in odzivanje na njihova mnenja ter ažurno reševanje reklamacij,
  • skrb za dobro založenost in izgled prodajnih polic v trgovini
  • spremljanje zalog, naročanje izdelkov
  • skrb za pravilno označevanje blaga: cene, deklaracije, idr.,
  • motiviranje ostalih sodelavcev tima.

Od kandidata pričakujemo:

  • minimalno IV. stopnjo izobrazbe gostinske, trgovske ali druge ustrezne smeri oz. ustrezne izkušnje v prodaji,
  • aktivno znanje angleškega jezika
  • znanje drugih tujih jezikov je prednost,
  • obvladovanje prodajnih veščin in občutek za delo s strankami,
  • iskreno prijaznost in prevzemanje osebne odgovornosti,
  • odločnost in sposobnost hitrega odločanja,
  • dobro organiziranost, natančnost, zanesljivost,
  • komunikativnost, pozitivno naravnanost in osebno urejenost,
  • nadpovprečno zavzetost za delo,
  • fleksibilnost in željo po novem znanju,
  • odlične administrativne sposobnosti,
  • veselje do dela neposredno s kupci in do dela v timu,
  • sposobnost za samostojno in timsko delo,
  • visoko motiviranost in sposobnost motiviranja sodelavcev,
  • računalniško pismenost (vsaj osnovno obvladovanje MS Office).
Delovno mesto ponuja:
  • redno in stimulativno plačilo za vaše delo (dodatek za uspešno prodajo),
  • odlične delovne pogoje v dinamičnem in proaktivnem kolektivu, kjer je v ospredju človek in odlični medosebni odnosi
  • delo v mladem, dinamičnem, a izkušenem kolektivu,
  • možnost samostojnega in hkrati timskega dela ter možnost za osebni razvoj,delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju.

Email Us

Head office

pisarna@zakladi.si

 

To email a single shop

Call Us

Head office

+386 30 452 588

 

To call a single shop